Záruka
Ve společnosti Brepen jsme hrdí na to, že nabízíme vysoce kvalitní a elegantní psací potřeby, které obohatí váš zážitek ze psaní. Chápeme, že když si kupujete luxusní pero, chcete si být jisti jeho kvalitou a výkonem. Na veškeré zboží zakoupené u společnosti Brepen se vztahuje zákonná záruka. Zákonná záruka znamená, že výrobek plní nebo by měl plnit to, co od něj spotřebitelé mohou rozumně očekávat.
Kromě toho značky nabízejí záruku výrobce
Záruční doba
Záruční doba s ohledem na záruku výrobce se u našich luxusních per liší podle značky. Tato záruka nemá vliv na zákonnou záruku
Křížek | Doživotní |
Diplomat | 2 roky |
Faber-Castell | 2 roky |
Graf von Faber-Castell | 2 roky |
Kaweco | 2 roky |
LAMY | 2 roky |
Parker | 2 roky |
Pininfarina | 2 roky |
Sheaffer | 1 rok |
Visconti | 2 roky |
Waterman | 2 roky |
Během této doby můžete uplatnit záruku na výrobní vady a vady materiálu. Prosíme vás, abyste nás kontaktovali do 14 dnů od zjištění závady.
Výjimky
Naše záruka se nevztahuje na škody způsobené běžným opotřebením, nesprávným používáním, nedbalostí, nehodami nebo neautorizovanými úpravami. Záruka se rovněž nevztahuje na poškození pádem a vodou.
Upozornění: Na opracované výrobky (např. gravírování) se záruka rovněž nevztahuje.
Záruční postup
Pokud chcete uplatnit záruční reklamaci, prosíme vás, abyste nám nejprve zaslali e-mail s jasně popsanou závadou a dodatečným číslem objednávky. Poté od nás obdržíte informace o způsobu vrácení výrobku.
Ten pak můžete zaslat na níže uvedenou adresu:
Brepen B.V.
.a.v. Aftersales
Herenweg 102
1431GX Aalsmeer
Nizozemsko
Po obdržení výrobku jej důkladně zkontrolujeme. Pokud závada spadá do záručních podmínek, opravíme ji co nejdříve nebo ji předáme k opravě výrobci.
Spokojenost zákazníka
Vaše spokojenost je pro nás nejvyšší prioritou. Pokud máte jakékoli dotazy týkající se záruky nebo jiných záležitostí, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis. Jsme připraveni vám pomoci a najít řešení, které splní vaše očekávání.